grupa "Tygryski" 3-latki
grupa "Kangurki" 4-latki
grupa "Sówki" 5-,6-latki
RYTM DNIA:
630 – 830
- Schodzenie się dzieci- wszyscy przychodzą do przedszkola z wesołą mina! Tu czekają na nas nasi koledzy, koleżanki oraz Panie. Witamy się ze wszystkimi i rozpoczynamy zabawę! - Zabawy swobodne dzieci w grupach łączonych |
830 – 840
- Zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem, integracyjne (3-latki), gimnastyka poranna (4-,5-,6-latki) - Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne-kształtowanie nawyku mycia rąk po zabawie i przed posiłkiem |
840 – 900
|
- Śniadanie, doskonalenie samodzielności w estetycznym spożywaniu posiłków |
900 – 1100
- Zabiegi higieniczne po śniadaniu - Zajęcia kierowane z wychowawcą w swojej grupie, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe - Zajęcia dodatkowe wg planu |
1100 – 1215
- Zabawy na świeżym powietrzu, spacery i wycieczki, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace społecznie użyteczne (3-latki) - Zajęcia kierowane z wychowawcą w swojej grupie, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe (4-,5-,6-latki) - Przygotowania do obiadu, czynności higieniczne-kształtowanie nawyku mycia rąk po zabawie i przed posilkiem - Zajęcia dodatkowe wg planu |
1215 – 1445
- Obiad - ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się - Zabiegi higieniczne po obiedzie - Odpoczynek/leżakowanie (3-latki) - Relaks z muzyką, literaturą, ciche zabawy przy stolikach, utrwalanie wiadomości, zajęcia indywidualne, realizacja ogólnopolskich programów edukacyjnych dla przedszkoli (4-,5-,6-latki) - Przygotowania do podwieczorku, czynności higieniczne-kształtowanie nawyku mycia rąk po zabawie i przed posiłkiem |
1445 – 1500
|
- Podwieczorek, doskonalenie samodzielności w estetycznym spożywaniu posiłków, pomoc w nakrywaniu do posiłku i sprzątanie po nim |
1500 – 1600
- Swobodna aktywność, w kącikach zainteresowań, prace porządkowe, zajęcia w małych i łączonych grupach, dziecięce baraszkowanie - Rozchodzenie się dzieci. Kończy się dzień w przedszkolu - Do widzenia przedszkolaki! Do jutra! |